Totaal aantal pageviews

zondag 10 februari 2013

Gelderse Roos

Na al dat onderwatergeweld en de daarbijbehorende rare fratsen die beestjes in deze maritieme wereld uitvoeren om zich te vermeerderen nu om de balans in evenwicht te houden een simpele blog.
Wij weten van de bloemetjes en wij weten van de bijtjes, tenminste dat mag ik hopen. Wij weten wat er van kan komen...juist besjes.lekker simpel toch.
Bijkomend voordeel is dat van sommige struiken  de besjes in de winter lang mooi en rood blijven. En de plaatselijke vogelbevolking blieft ze niet. Het èèn is een gevolg van het ander of andersom.
Hoe dan ook , de autochtonen laten ze hangen maar gelukkig komen er ook allochtonen langs.
En daar loer ik op.
Pestvogels doen zich graag tegoed aan de besjes van de Gelderse roos, dus elke keer als ik langs dit struikje bij ons in de buurt langs ga hoop ik op deze tijdelijke bezoekers. Maar tot op heden heb ik ze nog niet gezien.


Met een beetje sneeuw doen deze besjes het ook goed maar een Pestvogel zou de krent in de pap zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers